Bc. Eva Vymazalová
Master's thesis
Marketingová strategie vysoké školy
Higher Education Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Moravské vysoké školy Olomouc a Univerzity Palackého v Olomouci. Cílem této diplomové práce je komparace marketingových nástrojů vybraných škol. Dílčím cílem bylo také zodpovědět otázku, zda využívají soukromé vysoké školy stejně účinné marketingové nástroje, jaké využívají veřejné vysoké školy. Aby tohle bylo možné potvrdit, byly navrhnuté určité doporučení …moreAbstract:
The thesis covers marketing strategy of the Moravian Business College Olomouc and the Palacký University Olomouc. The main aim of this thesis is to match the marketing tools of selected schools. The partial aim was also to answer the questions of whether private universities use as effective marketing tools as public universitites do. There was a recommendation proposed to confirm this theory. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Omar AMEIR, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vymazalová, Eva. Marketingová strategie vysoké školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Najman, M.
23/4/2020