Mezigenerační rozdíly v sebestylizaci na sociálních sítích – Bc. Barbora VOJTĚCHOVÁ
Bc. Barbora VOJTĚCHOVÁ
Diplomová práce
Mezigenerační rozdíly v sebestylizaci na sociálních sítích
The Intergenerational differences in self presentation on Facebook and Instagram
Anotace:
Tato práce zkoumá vliv sociálních sítí na formování identity a sebeprezentaci v digitální éře s důrazem na platformy Facebook a Instagram. Cílem práce je identifikovat trendy v sebestylizaci a porozumět faktorům ovlivňujícím sebeprezentaci generace X a Z na sociálních sítích. Teoretická část definuje sociální sítě, jejich vývoj a charakteristiky, a rozebírá koncepty digital natives a digital immigrants …víceAbstract:
This study examines the impact of social media on identity formation and self-presentation in the digital era, with a focus on the platforms Facebook and Instagram. The aim of the study is to identify trends in self-styling and understand the factors influencing self-presentation of Generation X and Generation Z on social media platforms. The theoretical part defines social networks, their evolution …víceKlíčová slova
sociální sítě generace sebestylizace internet digitální technologie Facebook Instagram genZ genX
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Daniel Bína, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOJTĚCHOVÁ, Barbora. Mezigenerační rozdíly v sebestylizaci na sociálních sítích. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální studia / Mediální studia se specializací na komunikační studia
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva