Mezigenerační rozdíly v sebestylizaci na sociálních sítích – Bc. Barbora VOJTĚCHOVÁ
Bc. Barbora VOJTĚCHOVÁ
Master's thesis
Mezigenerační rozdíly v sebestylizaci na sociálních sítích
The Intergenerational differences in self presentation on Facebook and Instagram
Abstract:
Tato práce zkoumá vliv sociálních sítí na formování identity a sebeprezentaci v digitální éře s důrazem na platformy Facebook a Instagram. Cílem práce je identifikovat trendy v sebestylizaci a porozumět faktorům ovlivňujícím sebeprezentaci generace X a Z na sociálních sítích. Teoretická část definuje sociální sítě, jejich vývoj a charakteristiky, a rozebírá koncepty digital natives a digital immigrants …moreAbstract:
This study examines the impact of social media on identity formation and self-presentation in the digital era, with a focus on the platforms Facebook and Instagram. The aim of the study is to identify trends in self-styling and understand the factors influencing self-presentation of Generation X and Generation Z on social media platforms. The theoretical part defines social networks, their evolution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Daniel Bína, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOJTĚCHOVÁ, Barbora. Mezigenerační rozdíly v sebestylizaci na sociálních sítích. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Media Studies / Media Studies - Communication Studies specialization
Theses on a related topic
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights