Zdeňka HONČAROVÁ

Bakalářská práce

Městský marketing v teorii a praxi - Plzeň

City marketing in theory and in use - Plzeň
Anotace:
Cílem bakalářské práce "Městský marketing - Plzeň" je zhodnocení probíhajícího projektu Evropské hlavní město kultury 2015 z pohledu zkušeností a dopadů projektů EHMK na města, která tento titul také získala. A také prověřit, zda se při vypracování přihlášky do projektu realizační tým města Plzně z těchto dostupných informací poučil a do přihlášky tyto důležité aspekty zapracoval. V první části je …více
Abstract:
The goal of the diploma thesis named "The City Marketing - Plzeň" is to evaluate the ongoing project called The European City of Culture 2015 from the view of experiences and impacts of projects on cities which also received this title. And also to examine whether the realisation team learned from the available documents and information during the application elaboration. In the first part, the application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2011
Identifikátor: 32886

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
  • Vedoucí: RNDr. Mgr. Jiří Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HONČAROVÁ, Zdeňka. Městský marketing v teorii a praxi - Plzeň. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 12. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická