Bc. Tu-Trinh Phamová

Bakalářská práce

Využití internetového marketingu ve vybraném podniku

Utilization of an internet marketing in a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů internetového marketingu ve vybraném e-shopu. Cílem této práce bylo vybrat nástroje, které budou vhodné pro e-shop a aplikovat je do jeho komunikačního mixu. Práce byla rozdělena do dvou částí. V první teoretické části byla rozebrána problematika marketingu a internetového marketingu. Druhá praktická část obsahuje analýzu dat e-shopu a konkrétní experiment …více
Abstract:
Bachleor thesis deals with the use of internet marketing tools in a selected e-shop. The aim of this work is to select tools that will be suitable for the e-shop and apply them to their communication mix. In the first theorethical part, the issue of marketing and internet marketing was discussed. The second practical part contains the analysis of e-shop data and a specific experiment of tools. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
  • Oponent: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.