Vybrané interaktivní aplikace Google a encyklopedie Wikipedia z pohledu Web 2.0 – Bc. Vladimír Jelínek
Bc. Vladimír Jelínek
Diplomová práce
Vybrané interaktivní aplikace Google a encyklopedie Wikipedia z pohledu Web 2.0
Some of Interactive Applications Google and Wikipedia from of a View of Web 2.0
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje pojmu Web 2.0 a s ním spojenými aplikacemi jako jsou internetová encyklopedie Wikipedia a produkty firmy Google. Nejprve se zabývá tím, z čeho vznikl Web 2.0, věnuje se jeho specifikům. Řeší otázky, jak marketing využívá nástroje Web 2.0. V kapitole o encyklopedii Wikipedia se zabývá okolnostmi jejího vzniku, porovnáním s ostatními všeobecnými encyklopediemi. Dále upozorňuje …víceAbstract:
This dissertation devotes to a concept of Web 2.0 and connected applications as a web-based encyclopedia Wikipedia and Google´s products. Firstly it deals with Web 2.0 origin and its features. Dissertation solves such a problem how marketing can take use of Web 2.0 instruments. In the chapter about encyclopedia Wikipedia it considers circumstances of its origin, compares with other general encyclopedias …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/padrq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA