Vybrané interaktivní aplikace Google a encyklopedie Wikipedia z pohledu Web 2.0 – Bc. Vladimír Jelínek
Bc. Vladimír Jelínek
Master's thesis
Vybrané interaktivní aplikace Google a encyklopedie Wikipedia z pohledu Web 2.0
Some of Interactive Applications Google and Wikipedia from of a View of Web 2.0
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje pojmu Web 2.0 a s ním spojenými aplikacemi jako jsou internetová encyklopedie Wikipedia a produkty firmy Google. Nejprve se zabývá tím, z čeho vznikl Web 2.0, věnuje se jeho specifikům. Řeší otázky, jak marketing využívá nástroje Web 2.0. V kapitole o encyklopedii Wikipedia se zabývá okolnostmi jejího vzniku, porovnáním s ostatními všeobecnými encyklopediemi. Dále upozorňuje …moreAbstract:
This dissertation devotes to a concept of Web 2.0 and connected applications as a web-based encyclopedia Wikipedia and Google´s products. Firstly it deals with Web 2.0 origin and its features. Dissertation solves such a problem how marketing can take use of Web 2.0 instruments. In the chapter about encyclopedia Wikipedia it considers circumstances of its origin, compares with other general encyclopedias …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/padrq/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNEK, Vladimír. \textit{Vybrané interaktivní aplikace Google a encyklopedie Wikipedia z pohledu Web 2.0}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/h3pryw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA