Postavení anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na I. stupni zakladní školy – Bc. Světlana Kociánová
Bc. Světlana Kociánová
Master's thesis
Postavení anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na I. stupni zakladní školy
The Position of English language to pupils with specific learning difficulties at primary school
Abstract:
Téma práce: Postavení anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na I.stupni základní školyAbstract:
Téma práce anglicky: The Position of English language to pupils with specific learning difficulties at primary schoolKeywords
Klíčová slova Specifické poruchy učení žáci I.stupeň základní školy dyslexie dysortografie individuální plán jazykové dovednosti poslouchání mluvení čtení psaní pravopis pedagogická intervence posilování výkon Klíčová slova anglicky Specific learning difficulties language skills listening speaking reading writing educational intervention individual plan primary school spelling reinforcement achievement
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w4h01/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2012
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCIÁNOVÁ, Světlana. \textit{Postavení anglického jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na I. stupni zakladní školy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/h4hc1c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková