Václav CHVOJKA

Bachelor's thesis

Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů

The Analysis of a Concrete Social Campaign and Its Influence on Consumer Behaviour
Abstract:
Předložená práce pojednává o kampaních proti kouření. V teoretické části si představíme koncept společenské odpovědnosti firem. Jejím komunikačním nástrojem je společensky odpovědný marketing, který dále dělíme na sdílený a sociální marketing. Právě v rámci sociálního marketingu vznikají protikuřácké kampaně. Proto si mimo jiné ukážeme, jak s tímto specifickým nástrojem zacházet. V praktické části …more
Abstract:
This thesis deals with Anti-Smoking Campaigns. In the theoretical part we introduce the concept of the Corporate Social Responsibility. Its communication tool is Socially Responsible Marketing, which is separated into Cause Related Marketing and Social Marketing. The Anti-Smoking Campaigns are created within the field of the Social Marketing. That is why we will demonstrate how to use this specific …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 42058

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Kuldová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHVOJKA, Václav. Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická