Bc. Tomáš Hocelík
Diplomová práce
Rozbor image firmy
The Company Image Analysis
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena převážně na firemní image a firemní identitu. První teoretickou část tvoří rozbor těchto výše zmiňovaných pojmů. Oba jsou definovány a rozděleny na další, velmi důležité pro diplomovou práci, podkategorie. Součástí těchto podkategorií je firemní kultura, design společnosti, firemní komunikace a mnoho dalších. Druhá část diplomové práce tzn. aplikační části je zaměřena na …víceAbstract:
That thesis is more focused on corporate image and corporate identity. The first part consists of a theoretical analysis of these above mentioned terms. Both are defined and distributed to other subcategories which are very important for a thesis,. Part of these subcategories is corporate culture, design company, corporate communications and many others. The application part focuces on a selected company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t7ti1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Alena Pilná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Ivo Kyndl -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Řízení komunikace v projektu změny firemní identity Českomoravské hypoteční banky, a.s.
Dominika Brožková -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey