Strategická analýza společnosti Mlékarna Kunín, a.s. – David Zabloudil
David Zabloudil
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Mlékarna Kunín, a.s.
Strategic analysis of the company Mlékárna Kunín, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracovat strategickou analýzu společnosti Mlékárna Kunín, a.s. a za použití vybraných metod strategické analýzy zhodnotit současnou pozici společnosti na trhu a následně formulovat strategická doporučení. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou na základě literatury a odborných článků popsány konkrétní metody strategické …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to develop a strategic analysis of the company Mlékárna Kunín, a.s., evaluate the current strategic position and then formulate strategic recommendations based on specific strategic analysis methods. The thesis consists of two parts, a theoretical and a practical part. In the theoretical part is reviewed existing literature and defined specific methods of strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80549
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Patrik Sieber
- Oponent: Karel Pernica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80549
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova