Corporate design penzionu Samota Adelheid – Aneta Křivohlávková
Aneta Křivohlávková
Bakalářská práce
Corporate design penzionu Samota Adelheid
Corporate Design of Boarding House Samota Adelheid
Anotace:
Práce se věnuje tvorbě nového jednotného vizuálního stylu penzionu Samota Adelheid. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, marketingovou komunikaci, teorii značky se zaměřením na koncept firemní identity a její složky, zejména korporátní design. Poznatky z auditu firemní identity penzionu a jeho konkurentů představují klíčové podklady návrhu nového jednotného vizuálního stylu. Funkčnost loga …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with designing the new unified visual style of boarding house Samota Adelheid. The theoretical background is focused on tourism, marketing communications, brand aiming corporate identity strategy and its elements, in particular corporate design. Corporate identity analysis of boarding house and its competitors introduces the key facts for further usage in designging new concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Název
Vložil
Vloženo
Práva