Komunikační strategie startupového projektu Colibri – Phuong Thao Le
Phuong Thao Le
Bakalářská práce
Komunikační strategie startupového projektu Colibri
Communication Strategy of a Startup Project Colibri
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou vhodné komunikační strategie pro startupový projekt Colibri s cílem prodeje alespoň pěti licencí v rámci prvního měsíce od spuštění kampaně.Obsah je rozdělen do tří částí. Nejprve jsou popsána východiska pro tvorbu komunikační strategie a je definován produkt včetně jeho klíčových vlastností. Druhá část následně obsahuje analýzu situace na trhu, což zahrnuje analýzu konkurence …víceAbstract:
The thesis is about creating a suitable communication strategy for a startup project called Colibri with a purpose of selling at least five licenses within the first month of the campaign.The paper is divided into three parts. Firstly, the bases for a communication strategy are described and the product is defined including its key features. The second part contains an analysis of a situation on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80032
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Jan Klusoň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80032
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková