Phuong Thao Le

Bakalářská práce

Komunikační strategie startupového projektu Colibri

Communication Strategy of a Startup Project Colibri
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou vhodné komunikační strategie pro startupový projekt Colibri s cílem prodeje alespoň pěti licencí v rámci prvního měsíce od spuštění kampaně.Obsah je rozdělen do tří částí. Nejprve jsou popsána východiska pro tvorbu komunikační strategie a je definován produkt včetně jeho klíčových vlastností. Druhá část následně obsahuje analýzu situace na trhu, což zahrnuje analýzu konkurence …více
Abstract:
The thesis is about creating a suitable communication strategy for a startup project called Colibri with a purpose of selling at least five licenses within the first month of the campaign.The paper is divided into three parts. Firstly, the bases for a communication strategy are described and the product is defined including its key features. The second part contains an analysis of a situation on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Jan Klusoň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80032

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi