Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě – Markéta DAŇKOVÁ
Markéta DAŇKOVÁ
Bachelor's thesis
Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě
Aesthetic Function of Advertising- Portrait of Women in Advertisement
Abstract:
Bakalářská práce poskytuje ucelený náhled na problematiku estetické funkce reklamy, při-čemž téma je zúženo na obraz ženy v reklamě. Teoretická část práce se zabývá definicí a rozborem klíčových pojmů, jejichž objasnění je důležité pro snadnější orientaci v praktické části práce. Teoretická část popisuje základní role, ve kterých je žena nejčastěji zobrazována v různých reklamních sděleních. Výzkumné …moreAbstract:
This bachelor thesis gives a complete overview on aesthetical function of advertising and the theme is delimited on the picture of woman in advertising. The theoretical part is focused on definition and analysis of key concepts that need to be cleared up for better orientation in the practical part. Theoretical part describes basic roles of women displayed in advertising. The research is focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DAŇKOVÁ, Markéta. Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Estetická funkce reklamy
Veronika Horská -
Estetické aspekty reklamy
Kateřina Hamáková -
Estetická funkce outdoorové reklamy
Kamil KÝR -
Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách
Barbora Wochnerová -
Role žen v oblasti sound art v kontextu Skandinávie
Anna Kubátová -
Role žen v teroristických organizacích
Karolína Jůzová -
Žena v islámské společnosti: Vybrané aspekty postavení ženy v Turecku a Saúdské Arábii
Nikol Vítková -
Role porodní asistentky v podpoře partnera ženy v období těhotenství, porodu a šestinedělí
Tereza ČEJKOVÁ