Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě – Markéta DAŇKOVÁ
Markéta DAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě
Aesthetic Function of Advertising- Portrait of Women in Advertisement
Anotace:
Bakalářská práce poskytuje ucelený náhled na problematiku estetické funkce reklamy, při-čemž téma je zúženo na obraz ženy v reklamě. Teoretická část práce se zabývá definicí a rozborem klíčových pojmů, jejichž objasnění je důležité pro snadnější orientaci v praktické části práce. Teoretická část popisuje základní role, ve kterých je žena nejčastěji zobrazována v různých reklamních sděleních. Výzkumné …víceAbstract:
This bachelor thesis gives a complete overview on aesthetical function of advertising and the theme is delimited on the picture of woman in advertising. The theoretical part is focused on definition and analysis of key concepts that need to be cleared up for better orientation in the practical part. Theoretical part describes basic roles of women displayed in advertising. The research is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAŇKOVÁ, Markéta. Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Estetická funkce reklamy
Veronika Horská -
Estetické aspekty reklamy
Kateřina Hamáková -
Estetická funkce outdoorové reklamy
Kamil KÝR -
Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách
Barbora Wochnerová -
Role žen v oblasti sound art v kontextu Skandinávie
Anna Kubátová -
Role žen v teroristických organizacích
Karolína Jůzová -
Žena v islámské společnosti: Vybrané aspekty postavení ženy v Turecku a Saúdské Arábii
Nikol Vítková -
Role porodní asistentky v podpoře partnera ženy v období těhotenství, porodu a šestinedělí
Tereza ČEJKOVÁ