Bc. Jan Zagvozkin

Bachelor's thesis

Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.

Communication and marketing strategies of fashion Industry within Prague market.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat marketingový a komunikační mix vybrané značky na módním trhu (Michael Kors), zjistit přednosti a nedostatky značky v této oblasti a navrhnout doporučení pro její marketingové a komunikační strategie. Součástí práce byla analýza módního trhu v České republice, byly popsaný hlavní konkurenty Michael Kors v segmentu prémiových značek (Ralph Lauren, Calvin Klein, …viac
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to examine the marketing and communication mix of a selected brand in the fashion market (Michael Kors), to find out the advantages and disadvantages of the brand in this area and to propose recommendations for its marketing and communication strategies. Part of the work was the analysis of the fashion market in the Czech Republic, were described the main competitors …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.