Optimalizace komunikačního mixu firmy prodávající umělecké potřeby – Dito Pirtskhalaishvili
Dito Pirtskhalaishvili
Master's thesis
Optimalizace komunikačního mixu firmy prodávající umělecké potřeby
Optimization of the communication mix of a company selling art supplies
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku PPC reklamy a jejího využití v rámci online marketingového komunikačního mixu konkrétního e-shopu. Cílem práce bylo provést analýzu PPC reklamních kampaní v systémech Google Ads a Sklik, navrhnout optimalizační postupy a realizovat průběžné úpravy s cílem zvýšit efektivitu a výkonnost těchto PPC kampaní. Teoretická část práce se věnuje marketingovému mixu …viacAbstract:
The thesis focuses on the issues of PPC advertising and its utilization within the online marketing communication mix of a specific e-commerce platform. The aim of the thesis was to conduct an analysis of PPC advertising campaigns in Google Ads and Sklik systems, propose optimization strategies, and implement ongoing adjustments to enhance the effectiveness and performance of these PPC campaigns. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Jana Müllerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91834
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel