Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours – Bc. Nestor Guillermo Henriquez Argote
Bc. Nestor Guillermo Henriquez Argote
Diplomová práce
Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Marketing Strategy for a Travel Agency "Pinwheel tours"
Anotace:
Cílem této diplomové práce je aplikovat teorii studia marketingové komunikace na projekt, který se autora nejen osobně, ale i profesně týká: změna a inovace způsobu, jakým autor doposud fungoval jako živnostník v cestovním ruchu. Teoretické uvažování a praktické zamyšlení nad tím, co by bylo všechno nutné (včetně zpětné vazby respondentů) při realizaci marketingové strategie s důrazem na komunikaci …víceAbstract:
This diploma thesis is the marketing communication theory, applied in a project, which is remarkably close to the author from a professional and personal point of view: the innovative redefinition of his freelancer´s working format in the tourism industry. Theoretical reflection and practical analysis re-garding the most relevant details (including feedback from potential clients), which shall be taken …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HENRIQUEZ ARGOTE, Nestor Guillermo. \textit{Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/h6w54d/.
Jak správně citovat práci
Henriquez Argote, Nestor Guillermo. Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová