Analýza internetového marketingu na trhu cestovních agentur – Ladislav Derych
Ladislav Derych
Diplomová práce
Analýza internetového marketingu na trhu cestovních agentur
Internet Marketing Analysis on the Travel Agencies Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je „Analýza internetového marketingu na trhu cestovních agentur“. Cílem práce je analyzovat využití internetového marketingu na trhu cestovních agentur v České republice. Po charakteristice trhu cestovních agentur a vymezení základních teoretických východisek internetového marketingu bylo osm vybraných cestovních agentur porovnáváno v oblastech související s marketingem …víceAbstract:
This master’s thesis deals with the “Internet Marketing Analysis on the Travel Agencies Market”. It is aimed to analyse the use of the Internet marketing on the travel agencies market in the Czech Republic. Following the characteristics of the travel agencies market and defining the underlying theoretical bases for the Internet marketing, eight selected travel agencies were compared in the areas related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout