Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích – Kateřina Vizingrová
Kateřina Vizingrová
Bakalářská práce
Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích
Marketing strategy of the Pilsner Urquell brand on the Czech and foreign markets
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie značky Pilsner Urquell. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii značky na českém trhu v komparaci s trhy zahraničními a na základě dotazníkového šetření zjistit, jak je tato značka vnímána spotřebiteli. V závěru jsou na základě vyhodnocených dat provedené doporučení a možné změny.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of marketing strategy of the Pilsner Urquell brand. The aim of the thesis is to assess the current strategy of the brand on the Czech market in comparison with the foreign markets and survey how this brand is perceived by consumers. The conclusion contains recommendations and possible changes suggested on the basis of the evaluated data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41234
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Adéla Machová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41234
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková