Petr Fiala

Bachelor's thesis

HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného

HelpDesk - comparison of systems and implementation design of the chosen
Abstract:
V teoretické části objasním, co je to HelpDeskový systém, principy fungování a jeho uplatnění. Popíši, o čem pojednává metodika ITIL ze strany účelu a využití, včetně popisu důležitých managementů. Přínosem bakalářské práce bude hlavně průzkum českého trhu a srovnání HelpDeskových systémů z pohledu vlastností, ceny, ceny za podporu, pozici na trhu, výhod a nevýhod, licence a dalších důležitých aspektů …more
Abstract:
In the theoretical part, I will explain what is a HelpDesk system, the principles of its functioning and ways of application. I will describe ITIL methodology with regard to its purpose and use including the description of important managements. The benefit of my paper will be the survey of the Czech market and comparison of HelpDesk systems with regard to their properties, price, price of support …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2015
  • Supervisor: Tomáš Bruckner
  • Reader: Zuzana Šedivá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44754