Petr Fiala

Bachelor's thesis

HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného

HelpDesk - comparison of systems and implementation design of the chosen
Anotácia:
V teoretické části objasním, co je to HelpDeskový systém, principy fungování a jeho uplatnění. Popíši, o čem pojednává metodika ITIL ze strany účelu a využití, včetně popisu důležitých managementů. Přínosem bakalářské práce bude hlavně průzkum českého trhu a srovnání HelpDeskových systémů z pohledu vlastností, ceny, ceny za podporu, pozici na trhu, výhod a nevýhod, licence a dalších důležitých aspektů …viac
Abstract:
In the theoretical part, I will explain what is a HelpDesk system, the principles of its functioning and ways of application. I will describe ITIL methodology with regard to its purpose and use including the description of important managements. The benefit of my paper will be the survey of the Czech market and comparison of HelpDesk systems with regard to their properties, price, price of support …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedúci: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Zuzana Šedivá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44754