Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem – Daniel Šadibol
Daniel Šadibol
Diplomová práce
Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem
Analysis of Online Advertising Tools Influence on the Performance of E-shop with Home Textiles
Anotace:
Tématem diplomové práce byla analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem Dante.cz. Cílem práce bylo provést důkladnou analýzu porovnávající dvě po sobě jdoucí období – rok 2019 a 2020 v rámci PPC systémů. Klíčovou metodou byla kvantitativní metoda elektronického pozorování. Nástrojem použitým pro výzkum byl Google Analytics, Google Ads, Google data studio a Sklik …víceAbstract:
The topic of the Diploma Thesis was Analysis of Online Advertising Tools Influence on the Performance of E-shop with Home Textiles Dante.cz. The aim of this Diploma Thesis was to analyze the traffic of the internet store Dante.cz in order to subsequently optimize it to achieve the highest traffic and sales. The key method was the quantitative method of electronic observation. The tools used for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/145471
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Leona Pruchnická
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠADIBOL, Daniel. \textit{Analýza vlivu online reklamních nástrojů na výkonnost e-shopu s bytovým textilem}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/h8btdm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman