Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole – Bc. Monika Pólová
Bc. Monika Pólová
Master's thesis
Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole
Use of interactive exercises in teaching chemistry at lower secondary school
Abstract:
Předkládaná diplomová práce s názvem „Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole“ je zaměřena na efektivitu využití cvičení předložených v interaktivní elektronické podobě a cvičení v neinteraktivní, tedy tištěné, podobě. Popisná část se zaměřuje na pojem kybergogika, na shrnutí Bloomovy taxonomie včetně digitálních kompetencí a na typy aktivizačních metod. Další část se zabývá …moreAbstract:
My thesis „The use of interactive exercises in teaching chemistry at lower secondary school“ is focused on the effective use of not only the interac-tive exercises but also the printed ones. The descriptive part is concentrated on the term “cybergogic”, the summary of Bloom´s Taxonomy including digital competence and types of activation methods. Another part deals with the current level of primary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r2a02/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
- Reader: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry / Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry
Theses on a related topic
-
Použití grafických softwarových nástrojů na zobrazování molekul, vzorců a grafů při výuce chemie na středních školách a gymnáziích
Pavel KOŽNAR -
Semivolatilní organické polutanty ve Středomoří: dálkový atmosférický transport, (foto)chemie a výměna vzduch-moře
Marie Daniëlle Mulder -
Akceptace a používání didaktického softwaru učiteli vzhledem k metodám a organizačním formám výuky chemie
Kateřina Chroustová -
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Využití interaktivní tabule pro rozvoj komunikačních kompetencí z pohledu studentů
Lenka Skalníková -
Využití interaktivní tabule ve výuce humánní geografie
Hana Bereňová -
Využití tabule SMART Board v edukaci žáků se středně těžkou mentální retardací
Miroslava Matoušová