Instant Video Revisiting Techniques for TEFL – Mgr. Petr Jeřábek
Mgr. Petr Jeřábek
Bakalářská práce
Instant Video Revisiting Techniques for TEFL
Instant Video Revisiting Techniques for TEFL
Anotace:
Tématem této Bakalářské práce jsou „ Techniky video-tréninku pro výuku angličtiny jako cizího jazyka“. Video-trénink je metoda výuky anglického jazyka, která využívá nahrávání dětí během učebního procesu na kameru a následné analýzy nahraného materiálu hned po ukončení aktivity. Tato analýza umožní dětem vidět své chyby okamžitě a poučit se z nich. Cílem teoretické části je poskytnout čtenáři základní …víceAbstract:
The topic of this thesis is “Instant Video Revisiting Techniques for Teaching Enlgish as a Foreign Language”. Instant Video Revisiting (IVR) is a method for teaching English that uses videotaping children during the learning process on a camera and the analysis of this recording immediately afterwards. The analysis enables children to see their mistakes immediately and learn from them. The aim of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e5p82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Výuka angličtiny jako cizího jazyka u dětí s dyslexií na 2. stupni ZŠ
Michaela Šrámková -
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Moderní média a sociální sítě ve výuce angličtiny jako zdroj motivace
Markéta Vránová -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Používání multikulturní dětské literatury při výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Stodolová -
Didaktický překlad ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Martin Němec -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková