Bc. Lucie Laňková

Master's thesis

Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku

The Value of Ethics as a Corporate Marketing Communications Tool
Abstract:
Práce je případovou studií zavádění podnikatelské etiky do nadnárodní stavební společnosti v podmínkách českého trhu. Jde především o tvorbu marketingové a komunikační strategie, která by měla firmu v této oblasti profilovat, jako lídra trhu.
Abstract:
The dissertation is a case study of business ethics implementation in international construction company in the Czech market conditions. Thesis mainly concerns the creation of marketing and communication strategy that should profile a company as a market leader in this area.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní