Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku – Bc. Lucie Laňková
Bc. Lucie Laňková
Diplomová práce
Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku
The Value of Ethics as a Corporate Marketing Communications Tool
Anotace:
Práce je případovou studií zavádění podnikatelské etiky do nadnárodní stavební společnosti v podmínkách českého trhu. Jde především o tvorbu marketingové a komunikační strategie, která by měla firmu v této oblasti profilovat, jako lídra trhu.Abstract:
The dissertation is a case study of business ethics implementation in international construction company in the Czech market conditions. Thesis mainly concerns the creation of marketing and communication strategy that should profile a company as a market leader in this area.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uf73d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková