Bc. Lucie Laňková

Master's thesis

Etika jako nástroj marketingové komunikace podniku

The Value of Ethics as a Corporate Marketing Communications Tool
Anotácia:
Práce je případovou studií zavádění podnikatelské etiky do nadnárodní stavební společnosti v podmínkách českého trhu. Jde především o tvorbu marketingové a komunikační strategie, která by měla firmu v této oblasti profilovat, jako lídra trhu.
Abstract:
The dissertation is a case study of business ethics implementation in international construction company in the Czech market conditions. Thesis mainly concerns the creation of marketing and communication strategy that should profile a company as a market leader in this area.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní