Marketingová komunikace občanského sdružení DOST! – Mgr. Petr Černý
Mgr. Petr Černý
Diplomová práce
Marketingová komunikace občanského sdružení DOST!
Marketing Communication of the Civic Association DOST!
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace občanského sdružení DOST! Sdružení vzniklo s cílem ochraňovat oprávněné zájmy spotřebitelů tepelné energie. Za pomocí teoretických poznatků z oboru integrované marketingové komunikace si práce klade za cíl stanovit optimální formy komunikace, které nejlépe a nejefektivněji povedou k naplnění cílů sdružení. Zároveň odpovídá na otázku zda li lze …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communications of the civic association DOST! The association was established in order to protect the legitimate interests of consumers of heat production. With the help of theoretical knowledge in the field of integrated marketing communication this thesis wants to determine the best form of communication which will be the most effective way to meet the objectives …víceKlíčová slova
centrální zásobování teplem DOST! guerilla marketing integrovaná marketingová komunikace internetová komunikace lobbing marketing marketingová komunikace média media relations občanské sdružení podpora prodeje public relations reklama sdružení teplárna teplo tisková konference tisková zpráva výroba tepla. Central heating supply system intergration marketing communication internet communication marketing communication civic association advertising association heat station heat press conference press realise heat production
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vtpme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití odpadního tepla z centrální klimatizace na dole ČSM Stonava
Daniel Baselides -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková