Bc. Petr Poláček, DiS.

Bakalářská práce

Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v Českém rozhlase

Procedures for creating marketing communications campaign in Czech Radio
Anotace:
Práce je zaměřena na teoretické i praktické postupy, které vedou k vytvoření marketingové komunikační kampaně za použití vhodných marketingových nástrojů. Pojednává o teoretických hlediscích směřujících k vytvoření správné firemní strategie prostřednictvím účinného marketingového mixu a z něj plynoucího komunikačního mixu. Na konkrétním příkladu komunikační kampaně Českého rozhlasu jsou demonstrovány …více
Abstract:
Thesis is focused on theoretical and practical processes that lead to the creation of a marketing communication campaign using appropriate marketing tools. Discusses the theoretical aspects aimed at creating the right corporate strategy through effective marketing mix and from it arising communication mix. A concrete example of the communication campaign Czech Radio are demonstrated practical steps …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní