Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v Českém rozhlase – Bc. Petr Poláček, DiS.
Bc. Petr Poláček, DiS.
Bachelor's thesis
Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v Českém rozhlase
Procedures for creating marketing communications campaign in Czech Radio
Anotácia:
Práce je zaměřena na teoretické i praktické postupy, které vedou k vytvoření marketingové komunikační kampaně za použití vhodných marketingových nástrojů. Pojednává o teoretických hlediscích směřujících k vytvoření správné firemní strategie prostřednictvím účinného marketingového mixu a z něj plynoucího komunikačního mixu. Na konkrétním příkladu komunikační kampaně Českého rozhlasu jsou demonstrovány …viacAbstract:
Thesis is focused on theoretical and practical processes that lead to the creation of a marketing communication campaign using appropriate marketing tools. Discusses the theoretical aspects aimed at creating the right corporate strategy through effective marketing mix and from it arising communication mix. A concrete example of the communication campaign Czech Radio are demonstrated practical steps …viacKľúčové slová
Reklama Reklamní kampaň Marketingový mix Komunikační mix Médiální mix Cílová skupina Positioning Integrovaná marketingová komunikace Public Relations Reklamní akce (event) Advertisement Advertising campaign Marketing mix Communication mix Media mix Target group Integrated Marketing Communications Promotional event
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kbarx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller