Bc. Petr Poláček, DiS.

Bachelor's thesis

Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v Českém rozhlase

Procedures for creating marketing communications campaign in Czech Radio
Abstract:
Práce je zaměřena na teoretické i praktické postupy, které vedou k vytvoření marketingové komunikační kampaně za použití vhodných marketingových nástrojů. Pojednává o teoretických hlediscích směřujících k vytvoření správné firemní strategie prostřednictvím účinného marketingového mixu a z něj plynoucího komunikačního mixu. Na konkrétním příkladu komunikační kampaně Českého rozhlasu jsou demonstrovány …more
Abstract:
Thesis is focused on theoretical and practical processes that lead to the creation of a marketing communication campaign using appropriate marketing tools. Discusses the theoretical aspects aimed at creating the right corporate strategy through effective marketing mix and from it arising communication mix. A concrete example of the communication campaign Czech Radio are demonstrated practical steps …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní