Mgr. Jitka NETOLICKÁ

Diplomová práce

Skončila doba "podnikových zpravodajů"? (projekt vydávání firemního periodika jako nástroje vnitřního PR, tištěná nebo elektronická podoba)

Is the era of company newsletters over?
Anotace:
Tématem práce jsou vnitropodniková periodika a jejich využívání v rámci vnitro-podnikové komunikace a vnitropodnikového public relations. V teoretické části se práce zabývá definováním pojmů komunikace, public relations, podniková identita a image. V praktické části analyzuje soutěž Zlatý středník a časopisy Čtvereček, Policista a Den budovatelů. A tato periodika v závěru praktické části také srovnává …více
Abstract:
The topic of the thesis is intracorporate periodicals and their usage within intracor-porate communication and intracorporate public relations. In the theoretical part the thesis deals with the term definitions of communication, public relations, corporate identity and image. In the practical part it analyses the competition Zlatý středník (Golden semicolon) and magazines Čtvereček, Policista and Den …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Identifikátor: 4959

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NETOLICKÁ, Jitka. Skončila doba "podnikových zpravodajů"? (projekt vydávání firemního periodika jako nástroje vnitřního PR, tištěná nebo elektronická podoba). Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace