Prostředky Public relations jako součást marketingu střední školy – Ing. Tereza Báčová
Ing. Tereza Báčová
Bakalářská práce
Prostředky Public relations jako součást marketingu střední školy
Means of public relations as a part of marketing of high school
Anotace:
Každý subjekt v ziskovém či neziskovém sektoru, aby obstál v konkurenčním boji, by se měl v rámci své činnosti věnovat aktivitám PR a marketingové komunikaci. To platí i pro školy a školská zařízení, protože vzhledem k populačnímu vývoji a nárůstu počtu škol vzniká školám problém s úbytkem žáků hlásících se k jejich studiu. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak střední školy s tímto problémem bojují …víceAbstract:
Every entity in the profit or non-profit sector should follow within the framework of its activities, in order to remain competitive, the activities of PR and marketing communications. This also applies to schools and educational establishments. Due to the populations development and the growth in the number of schools there is a problem with the loss of school pupils reporting to their studies. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a6w4y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev