Marketingová komunikace vybraného podniku – Ing. Štefková Štefková
Ing. Štefková Štefková
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci společnosti Shisha Miserable prostřednictvím vhodně zvolených dostupných metod zkoumání a následné doporučení návrhů na její zlepšení. V teoretické části diplomové práce je specifikována zkoumaná problematika, včetně vysvětlení termínů jako například marketingová komunikace, marketingový mix nebo současné trendy. Praktická část je …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Shisha Miserable through appropriately selected available research methods and subsequent recommendations for proposals for its improvement. The theoretical part of the thesis specifies the researched issues, including explanations of terms such as marketing communication, marketing mix or current trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/y1dp2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková