Ing. Štefková Štefková

Diplomová práce

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing communication of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci společnosti Shisha Miserable prostřednictvím vhodně zvolených dostupných metod zkoumání a následné doporučení návrhů na její zlepšení. V teoretické části diplomové práce je specifikována zkoumaná problematika, včetně vysvětlení termínů jako například marketingová komunikace, marketingový mix nebo současné trendy. Praktická část je …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Shisha Miserable through appropriately selected available research methods and subsequent recommendations for proposals for its improvement. The theoretical part of the thesis specifies the researched issues, including explanations of terms such as marketing communication, marketing mix or current trends …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/y1dp2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné