Ing. Štefková Štefková

Master's thesis

Marketingová komunikace vybraného podniku

Marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci společnosti Shisha Miserable prostřednictvím vhodně zvolených dostupných metod zkoumání a následné doporučení návrhů na její zlepšení. V teoretické části diplomové práce je specifikována zkoumaná problematika, včetně vysvětlení termínů jako například marketingová komunikace, marketingový mix nebo současné trendy. Praktická část je …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Shisha Miserable through appropriately selected available research methods and subsequent recommendations for proposals for its improvement. The theoretical part of the thesis specifies the researched issues, including explanations of terms such as marketing communication, marketing mix or current trends …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné