Marketingová komunikace vybraného podniku – Ing. Štefková Štefková
Ing. Štefková Štefková
Master's thesis
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci společnosti Shisha Miserable prostřednictvím vhodně zvolených dostupných metod zkoumání a následné doporučení návrhů na její zlepšení. V teoretické části diplomové práce je specifikována zkoumaná problematika, včetně vysvětlení termínů jako například marketingová komunikace, marketingový mix nebo současné trendy. Praktická část je …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Shisha Miserable through appropriately selected available research methods and subsequent recommendations for proposals for its improvement. The theoretical part of the thesis specifies the researched issues, including explanations of terms such as marketing communication, marketing mix or current trends …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/y1dp2/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková