Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování – Bc. Martin Vršecký
Bc. Martin Vršecký
Master's thesis
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Family as a factor of purchase behavior
Abstract:
Tato diplomová práce na téma „Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování“ by měla poskytnout jak stručný, přehledný a ucelený pohled na nákupní chování rodiny jako takové, tak i poukázat na fakt, že různé typy rodin, mohou mít zcela odlišný způsob nákupního chování. V teoretické část popisuji základní marketingové pojmy, definice, marketingový komunikační mix a jeho vliv na rodinu, spotřební …moreAbstract:
This diploma thesis on "Family as a factor in buying behavior" should provide a brief, clear and comprehensive view of the family's purchasing behaviors as such, as well as the fact that different types of families may have a completely different way of buying behavior. In the theoretical part I describe basic marketing concepts and definitions and a marketing communication mix and its impact on family …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f6kbh/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2018
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová