Bc. Martin Vršecký

Master's thesis

Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování

Family as a factor of purchase behavior
Abstract:
Tato diplomová práce na téma „Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování“ by měla poskytnout jak stručný, přehledný a ucelený pohled na nákupní chování rodiny jako takové, tak i poukázat na fakt, že různé typy rodin, mohou mít zcela odlišný způsob nákupního chování. V teoretické část popisuji základní marketingové pojmy, definice, marketingový komunikační mix a jeho vliv na rodinu, spotřební …more
Abstract:
This diploma thesis on "Family as a factor in buying behavior" should provide a brief, clear and comprehensive view of the family's purchasing behaviors as such, as well as the fact that different types of families may have a completely different way of buying behavior. In the theoretical part I describe basic marketing concepts and definitions and a marketing communication mix and its impact on family …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2018
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní