Komunikace s pacienty v krizových stavech – Andrea Hadroušková
Andrea Hadroušková
Bakalářská práce
Komunikace s pacienty v krizových stavech
Communication with patients in crisis looms
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje postoje zdravotníků ke komunikaci s pacienty v krizových stavech. Jejím obsahem je analýza oboru komunikace, složky nevernální komunikace a konceptu bazální stimulace. Těžiště práce tvoří průzkumné šetření znalostí a zkušeností zdravotníků v komunikaci s pacienty na klinikách Anesteziologie-Resuscitace. Analýza a interpretace získaných dat poskytuje informace o chování zdravotníků …víceAbstract:
Bachelor thesis investigates attitudes of health professionals to communicate with patients in crisis situations. It contains analysis of the field of communication, nevernální communication and the concept of basal stimulation. Focus of this work is an exploratory survey of knowledge and experience in health communication with patients in clinics of anesthesiology-resuscitation. Analysis and interpretation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Jana Kutnohorská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta zdravotnických vědBakalářský studijní program / obor:
Ošetřovatelství / Ošetřovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Specificky náročné komunikační situace s agresivním pacientem v přednemocniční péči
Březinová Březinová -
Specifika komunikace zdravotníků s pacienty s Alzheimerovou chorobou
Adéla Doležalová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská
Název
Vložil
Vloženo
Práva