Návrh internetového obchodu pro společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. – Adéla REPTOVÁ
Adéla REPTOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh internetového obchodu pro společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.
Webshop design for the company AVEX TRADE, Ltd.
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout internetový obchod pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody, jenž jsou jedním z hlavních nástrojů e-commerce. V praktické části je popsán a zhodnocen současný internetový marketing firmy, je zde provedena …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to propose an internet shop for business AVEX TRADE, Ltd. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with internet marketing with a focus on internet business, which is one of the main instruments of e-commerce. In the practical part is described and evaluated the current internet marketing of the company, there is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13500
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REPTOVÁ, Adéla. \textit{Návrh internetového obchodu pro společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/hffkgx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
REPTOVÁ, Adéla. Návrh internetového obchodu pro společnost AVEX TRADE, spol. s r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták