Špecifiká marketingu malých a stredných podnikov v sektore služieb – Réka Vargová
Réka Vargová
Bakalářská práce
Špecifiká marketingu malých a stredných podnikov v sektore služieb
Specifika marketingu malých a středních podniků v sektoru služeb
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu služieb. Na úvod sú v charakterizované malé a stredné podniky a sú zdôraznené rozdiely medzi malými a veľkými firmami ohľadne marketingu. Ďalej sa teoretická časť venuje sektoru služieb. Zahŕňa charakteristiku služieb vrátane ich vlastností, a popis špecifického marketingového mixu služieb. Na záver je teoreticky vypracovaná téma situačnej analýzy …víceAbstract:
This Bachelor thesis focuses on the marketing of services. The introductory part contains the definition of small and medium enterprises and points out the differences between small and large organizations regarding their marketing. The theoretical part of the thesis is mainly devoted to the service sector, it includes the characteristics of services and the description of the specific marketing mix …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu služieb. Na úvod sú v charakterizované malé a stredné podniky a sú zdôraznené rozdiely medzi malými a veľkými firmami ohľadne marketingu. Ďalej sa teoretická časť venuje sektoru služieb. Zahŕňa charakteristiku služieb vrátane ich vlastností, a popis špecifického marketingového mixu služieb. Na záver je teoreticky vypracovaná téma situačnej analýzy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Ondřej Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementácia controllingu pre malé a stredne veľké firmy
Marián Halušťok -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Ján Ondreják -
Finančné zdroje malých a stredných podnikov a možnosti riešenia vybraných problémov financovania
Veronika Horváthová -
Financovanie a finančná podpora malých a stredných podnikov v SR
Nikola Salvianyová -
Dlouhodobá udržitelnost kombinované výroby tepelné a elektrické energie v malých a středně velkých teplárenských soustavách
Josef EIGNER -
Aktuální stav a potenciál konceptu SMART City v malých a středně velkých statutárních městech České republiky
Radim Staněk -
Proaktivní řízení datové kvality u zákaznických a kontaktních dat v malé a střední firmě
Eduard Hybler -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko