Réka Vargová

Bakalářská práce

Špecifiká marketingu malých a stredných podnikov v sektore služieb

Specifika marketingu malých a středních podniků v sektoru služeb
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu služieb. Na úvod sú v charakterizované malé a stredné podniky a sú zdôraznené rozdiely medzi malými a veľkými firmami ohľadne marketingu. Ďalej sa teoretická časť venuje sektoru služieb. Zahŕňa charakteristiku služieb vrátane ich vlastností, a popis špecifického marketingového mixu služieb. Na záver je teoreticky vypracovaná téma situačnej analýzy …více
Abstract:
This Bachelor thesis focuses on the marketing of services. The introductory part contains the definition of small and medium enterprises and points out the differences between small and large organizations regarding their marketing. The theoretical part of the thesis is mainly devoted to the service sector, it includes the characteristics of services and the description of the specific marketing mix …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou marketingu služieb. Na úvod sú v charakterizované malé a stredné podniky a sú zdôraznené rozdiely medzi malými a veľkými firmami ohľadne marketingu. Ďalej sa teoretická časť venuje sektoru služieb. Zahŕňa charakteristiku služieb vrátane ich vlastností, a popis špecifického marketingového mixu služieb. Na záver je teoreticky vypracovaná téma situačnej analýzy …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Ondřej Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/59707