Bc. Zuzana Sýkorová
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing communication
Anotace:
Abstrakt Cílem této diplomové práce je popsat jednotlivé složky komunikačního mixu, který je součástí tzv. 4P. A zejména získané teoretické znalosti uplatnit při popisu komunikačního mixu využívaného v GE Money Bank, a.s. v oddělení e-business applications. Dále popsat stávající komunikační strategie, komunikační schéma a styly komunikace využívané v rámci tohoto oddělení. Následně navrhnout opatření …víceAbstract:
Abstract The main goal for this diploma thesis is to describe a marketing communication mix, which is part of the fundamental basis of the 4P’s (product, price, place, promotion). This theoretic knowledge will be applied to describe the communication mix of GE Money Bank, a.s. especially in the department of e-Business applications. In reflection, I will describe the current communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z8la9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Návrh na zvýšení efektivity vnější komunikace firmy Bárta & Novotný, s. r. o.
Denisa Vajmarová -
Externí komunikace HZS Kraje Vysočina
Ilona Hánová -
Externe Kommunikation der Firma Liebherr am Beispiel der ausgewählten Unternehmenszeitschriften / Externí komunikace firmy Liebherr na příkladu vybraných firemních časopisů
Miluše STRAKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka Pechalová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Návrh marketingového mixu ve vybraném dopravním podniku
Anna Vymětalová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda