Model zákaznické segmentace e-shopu – Bc. Kristýna Koubová
Bc. Kristýna Koubová
Master's thesis
Model zákaznické segmentace e-shopu
Customer segmentation model of an e-shop
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje zákaznické segmentaci a uvádí příklad jejího využití v praxi. V první polovině práce jsou předloženy teoretické základy související s relačním marketingem, hodnotou zákazníka, cílením a positioningem. V druhé části se práce zabývá konkrétním případem modelu segmentace zákazníků e-shopu a snaží se testováním potvrdit hypotézu, že specifické cílení tohoto segmentu přináší …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on customer segmentation and gives an example of practical use. In the first half of the thesis, there are several theoretical frameworks related to relational marketing, customer value, targeting, and positioning. The second part of the thesis is dedicated to a specific case of a customer segmentation model within an e-shop to confirm a hypothesis that targeting a specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rhrx1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
Petr Križek -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán -
Optimalizace emailingu ve společnosti Perfect System, s.r.o.
Iveta Smetánková -
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů