Segmentace trhu a analýza chování zákazníků – Ing. Eva Šťastná
Ing. Eva Šťastná
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Market Segmentation and Customer’s Behaviour Analysis
Anotace:
Každý z nás je prvkem tržního prostředí a jako takový se stává velmi často i nevědomě součástí segmentů, které si společnosti vytvářejí, aby mohly lépe a účinněji na nás, jako na zákazníky segmentu, působit pomocí marketingových nástrojů. Teoretická část bakalářské práce popisuje, jakým způsobem společnosti trh segmentují a důvody, proč tak činí. V širších souvislostech se zabývá i standardními pojmy …víceAbstract:
Every one of us is an element of market´s environment and as such this becomes often unconsciously part of market´s segments which are created by companies that can affect us better and more effectively via marketing instruments. The first part of theses is focused on market segmentation theory, reason of segmentation and practical usage as well. It also describes standard terms such as Method STP …víceKlíčová slova
Segmentace trh společnost zákazník spotřebitel klient investor marketing marketingový mix produkt výrobek služba targeting positioning finanční trhy podílové fondy chování zákazníků. Segmentation market company customer consumer client marketing mix product service financial markets shares funds customer´s behaviour.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m52hv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a chování cílového zákazníka
Tereza Bartůňková -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateřina Hadžalová -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová