Využití podpůrných metod při edukaci žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální – Bc. Daniela Nováková
Bc. Daniela Nováková
Master's thesis
Využití podpůrných metod při edukaci žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
Using methods of supporting the education of students with severe disabilities and concurrent multiple disabilities in elementary school special
Abstract:
Anotace: Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami. Cílem této práce je prezentace podpůrných metod a analýza prospěšnosti působení těchto metod při edukaci žáků s více vadami ve třídě speciální školy. Teoretická část seznamuje s okruhem osob s kombinovaným postižením, mentální retardací a MO a osobností žáka s tímto druhem postižení. Seznamuje …moreAbstract:
Annotation: This thesis deals with the education of pupils with severe and concomitant multiple disabilities. The aim of this work is a presentation of supporting methods and an analysis of the benefits of these methods in educating pupils with multiple disabilities in the classroom with a special education. The theoretical part introduces a group of persons with multiple disabilities, mental retardation …moreKeywords
Kombinované vady mentální retardace edukace etiologie mozková obrna vzdělávací program canisterapie muzikoterapie léčebné pedagogisko-psychologické ježdění combined defects mental retardation education etiology Cerebral Palsy educational program canistherapy Music Therapy educational and psychological therapeutic riding
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zozv7/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Daniela. \textit{Využití podpůrných metod při edukaci žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/hh2kh3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
Využití léčebně pedagogicko-psychologického ježdění při odvykání drogové a alkoholové závislosti a gamblerství
Lucia Mičicová -
Preventivní programy zaměřené na psychoaktivní látky u adolescentů s diagnózou mentální retardace
Helena Šandová Šmahelová -
Jedinec s lehkou mentální retardací a jeho rozvoj prostřednictvím vytvořeného intervenčního programu
Kateřina PINCOVÁ -
Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání a děti s mentálním postižením
Lucie PŠENICOVÁ -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Edukační program „Duševní hygiena pro seniory“
Markéta Píšová -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ