Využití podpůrných metod při edukaci žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální – Bc. Daniela Nováková
Bc. Daniela Nováková
Master's thesis
Využití podpůrných metod při edukaci žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
Using methods of supporting the education of students with severe disabilities and concurrent multiple disabilities in elementary school special
Anotácia:
Anotace: Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání žáků s těžkým a souběžným postižením více vadami. Cílem této práce je prezentace podpůrných metod a analýza prospěšnosti působení těchto metod při edukaci žáků s více vadami ve třídě speciální školy. Teoretická část seznamuje s okruhem osob s kombinovaným postižením, mentální retardací a MO a osobností žáka s tímto druhem postižení. Seznamuje …viacAbstract:
Annotation: This thesis deals with the education of pupils with severe and concomitant multiple disabilities. The aim of this work is a presentation of supporting methods and an analysis of the benefits of these methods in educating pupils with multiple disabilities in the classroom with a special education. The theoretical part introduces a group of persons with multiple disabilities, mental retardation …viacKľúčové slová
Kombinované vady mentální retardace edukace etiologie mozková obrna vzdělávací program canisterapie muzikoterapie léčebné pedagogisko-psychologické ježdění combined defects mental retardation education etiology Cerebral Palsy educational program canistherapy Music Therapy educational and psychological therapeutic riding
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zozv7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Daniela. \textit{Využití podpůrných metod při edukaci žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/hh2kh3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
Využití léčebně pedagogicko-psychologického ježdění při odvykání drogové a alkoholové závislosti a gamblerství
Lucia Mičicová -
Preventivní programy zaměřené na psychoaktivní látky u adolescentů s diagnózou mentální retardace
Helena Šandová Šmahelová -
Jedinec s lehkou mentální retardací a jeho rozvoj prostřednictvím vytvořeného intervenčního programu
Kateřina PINCOVÁ -
Rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání a děti s mentálním postižením
Lucie PŠENICOVÁ -
Minimální preventivní program vybraného sociálně patologického jevu u žáků s mentálním postižením a sociálním znevýhodněním
Jana Macáková -
Edukační program „Duševní hygiena pro seniory“
Markéta Píšová -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ