Petra Otčenášková
Master's thesis
Řízení vztahu se zákazníky
Customer Relationship Management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky. Cílem práce je popsat a zhodnotit oblast CRM v konkrétní společnosti, identifikovat její silné a slabé stránky a navrhnout opatření ke zlepšení v této oblasti. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny teoretické poznatky z oblasti řízení vztahů se zákazníky. V praktické části …moreAbstract:
The Master's Thesis deals with Customer Relationship Management. The aim is to describe and analyze the CRM in a particular company and make suggestions for improvement. The Master's Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the theoretical knowledge of CRM. In the practical part is described and analyzed the mode of operation of the company T-Mobile …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48488
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2016
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48488
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková