Strategická analýza podniku – Ing. Kateřina Kocábová
Ing. Kateřina Kocábová
Diplomová práce
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of the Enterprise
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategické analýzy podniku. Samotným cílem bylo zpracování strategické analýzy daného podniku a navržení vhodné strategie na základě dílčích analýz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje literární rešerši oblastí strategického řízení, analýzy vnějšího i vnitřního prostředí, SWOT analýzy a tvorby a implementace strategií …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of strategic analysis of the company. The goal has been to develop a strategic analysis of a given company and to design a suitable strategy based on partial analysis. The work is divided into the theoretical and the practical parts. The theoretical part includes literature research in the areas of strategic management, analysis of the external and internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m9o5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Roman Fiala, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova