Ing. Otto Boubín

Bakalářská práce

Hospodářská krize ve spojení s marketingem bankovních produktů

The economic crisis in conjunction with the marketing of banking products
Anotace:
Abstrakt Tato bakalářská práce sleduje marketing na bankovním trhu. Vývoj, změny a analýzu prostředí v chování zákazníků, produktové nabídce, marketingové komunikaci, činnosti marketingového oddělení a marketingové strategii v období před hospodářskou krizí a v období hospodářské krize. Teoretická část popisuje teorii marketingu a jeho proměnné a podrobně definuje pojmy jako marketingový mix, marketingová …více
Abstract:
Abstract This bachelor work follows the marketing of the banking market. Development, changes and environmental analysis in customer behavior, product range, marketing communication, business marketing department and marketing strategy in the period before the economic crisis and in the period of the economic crisis. The theoretical part describes the theory and the marketing variables and concepts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Josef Budík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní