Marketing na socíalních sitích – Bc. Katsiaryna Babok
Bc. Katsiaryna Babok
Diplomová práce
Marketing na socíalních sitích
Social media marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem týkajícím se marketingu na sociálních sítích. Cílem této práce bylo v první části zpracovat aktuální informace o marketingu na sociálních sítích, popsat jejich vývoj, představit marketingové nástroje a nejnovější trendy. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou části. V teoretické části je věnována pozornost zejména základním informacím v oblasti marketingu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a topic related to marketing on social networks. The aim of this work was in the first part to process current information about marketing on social networks, describe their development, introduce marketing tools and the latest trends. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part pays particular attention to basic information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk
Název
Vložil
Vloženo
Práva